Dende AcampadaCoruña, xa quedamos menos aquí, xa estamos cansos de estar esquí, cansos de explicarlle a xente cousas obvias como que somos pacíficos, cansos de defendernos non só dos medios contratados por gobernos e entidades financieras senón de todos os que se deixan influenciar por estes e os que non teñen valor para falar ou ten unha idea nova, revolucionaria.
Inda non cambiamos nada, coma moito comenzamos a entender e escoltar a outra xente que tamén ten intención de mellora-lo sistema mentres asi mismo a propia falta de infomación causada polo illamento ó que nos sometedes asumindo o golpe de Estado Global levado polos poderes económicos no que nos atopamos, ¿e queren que lisquemos? ¿Sen escoitarnos sequera?
Non somos DRY nen ningunha asociación senón un lote amplo de individuos defraudados polo sistema vixente.
Non podemos adaptarnos a ter unha imaxe corporativa e plástica porque o que ns importa de primeira man non son as cousas senón as persoas (e é curioso que son as persoas que menos se preocupan das cousas as que máis se ocupan das persoas)
Así que se de verdade vistes algo positivo nisto como para non destruilo ata agora, aportade algunhas solucións por tantos problemas que nos tedes cargado…
Quieren que nos vayamos.
Las acampadas que tanto ha costado estructurar están siendo desalojadas, el espíritu de lucha que hemos demostrado está siendo menospreciado, los ojos que hemos abierto nos los quieren cerrar.
Después de demostrarles que somos nosotros los que, unidos, tenemos realmente el poder, y el cambio en nuestras manos, utilizan la desinformación y el desprecio para dividirnos entre nosotros mismos.
Gracias a la pésima actuación de algunos medios de comunicación e incluso de políticos y dirigentes, la información acerca de las noticias y actividades del movimiento se han tergiversado terriblemente, y han conseguido contagiarlo incluso a gente que ha apoyado el movimiento desde el principio y ahora piensa que las acampadas estorban o son innecesarias.
No podemos permitir que con la mala difusión que han conseguido dar del movimiento, silencien nuestras voces o nos hagan olvidar porque estamos aquí:
Estamos aquí para luchar por un gobierno justo, que se preocupe por las personas que lo votan y no por el dinero que lo corrompe, y por una verdadera educación de calidad, una democracia.
No pueden pretender que nos vayamos sin ni siquiera habernos escuchado.
Hagámosles ver que los motivos que unieron van más allá de condiciones ideológicas, grupos de edad o nivel económico. Nos reunimos en una sola plaza para pedir un gobierno transparente y humano. Estos son los motivos que nos hacen seguir aquí y luchar por no caer en el olvido, para recordaros lo valiosos que son y para invitaros a conseguir todos juntos el cambio que nos merecemos.